تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاسن و معایب دربی ۸۴ برای استقلال/ السد، پیش‌دربی بزرگ برای جوانان منصوریان

محاسن و معایب دربی ۸۴ برای استقلال/ السد، پیش‌دربی بزرگ برای جوانان منصوریان

ورزش > لیگ برتر - تیم جوان شده استقلال بازی سخت و طاقت فرسایی را مقابل السد انجام داده و حالا یک بازی نفس‌گیر دیگر هم در انتظارش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دربی ۸۴ برای استقلال معايب و محاسنی دارد که از چند جهت قابل بررسی و تحليل است‌؛
معايب شهرآورد
نخستين ايراد برگزاري شهرآورد در اين شرايط اين است كه استقلال بعد از پيدا كردن خودش در اين فصل و گرفتن چند نتيجه خوب پشت‌ سر هم، خيلي سريع به مصاف پرسپوليس مي‌رود. اگر نوار بردهاي استقلال در شهرآورد پاره شود طبعاً به ضرر اين تيم است.
از سوي ديگر استقلال در بازي با السد ۱۲۰ دقيقه دويد و جنگيد. بي‌گمان بخشي از انرژي بازيكنان استقلال در بازي با السد تحليل رفته و از اين نظر استقلال نمي‌تواند به صورت تمام و كمال براي يك ماراتن ۹۰ دقيقه‌اي شهرآورد آماده باشد.
البته اين‌ها را مي‌توانيد يك بهانه هم محسوب كنيد‌؛ چون در فوتبال حرفه‌اي دنيا تيم‌ها با فاصله زماني كمتري بازي‌هاي خود را برگزار مي‌كنند اما در اينجا كه فوتبال فقط در لفظ حرفه‌اي است نمي‌شود از بازيكنان ما توقع معجزه داشت!
استقلال بازي سختي را مقابل السد برگزار كرده و حالا يك بازي نفس‌گير ديگر هم در انتظارش است.
محاسن شهرآورد
اين شهرآورد اما چه مزيتي براي استقلال دارد؛ استقلال قبل از شهرآورد تهران در ديدار با السد يك بازي ۹۰ هزار نفري را تجربه كرد. در واقع با اين تجربه خوب و به موقع، فضاي شهرآورد تهران براي بازيكنان جوان استقلال كه عمدتاً تجربه چنين بازي‌هايي را ندارند شكست.
حالا آنها با تعجب مقابل پرسپوليس به ميدان نمي‌روند و اسير جو سنگين ورزشگاه آزادي نمي‌شوند.
استقلالي‌ها يك پيش‌شهرآورد خوب را رودرروي السد تجربه كرده‌اند و از اين نظر بازي در اين شهرآورد براي آنها چندان عجيب و جديد نيست.


256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاسن و معایب دربی ۸۴ برای استقلال/ السد، پیش‌دربی بزرگ برای جوانان منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..