تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناواس: به شایعات درباره آینده ام توجهی ندارم

کد خبر: ۴۷۸۷۰۱

۲۰۷  بازدید

کیلور ناواس، دروازه بان رئال مادرید مدعی شد که توجهی به شایعات درباره آینده اش ندارد.

ورزش سه: در چند روز اخیر صحبت هایی از تلاش دوباره رئال برای جذب داوید دخیا شنیده می‌شود. بدین ترتیب جایگاه ناواس در رئال به خطر خواهد افتاد ولی گلر کاستاریکایی که نمایش خوبی مقابل اوساسونا در پیروزی 3-1 رئال داشت گفت که اهمیتی به این شایعات نمی‌دهد.

او گفت:" هر روز سخت تلاش می‌کنم و سیعی می‌کنم به این موارد توجهی نداشته باشم. با این اتفاقات چیزی را به دست نمی‌آورم و از دست هم نمی‌دهم. مادرید باید بهترین بازیکنان را داشته باشد و من هر روز سخت تلاش می‌کنم که بهترین باشم، در کنار بهترین ها باشم و بتوانم سال ها در این تیم بمانم."

ناواس تا تابستان 2020 با رئال قرارداد دارد و از اعتماد پرز به خودش خوشحال است. او در این رابطه گفت:" برای من این موضوع اهمیت زیادی دارد. او اعتمادش را به من نشان داده است. از این جهت آرام هستم و سعی می‌کنم پاسخ اعتماد تیم را بدهم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناواس: به شایعات درباره آینده ام توجهی ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..