تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سورپرایز منصوریان در دربی چه کسی است؟

کدام بازیکن سورپرایز منصوریان در دربی است؟ به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جابر انصاری 5 هفته است که برای تیم فوتبال استقلال بازی نکرده اما شنیده می‌شود علیرضا منصوریان قصد دارد در دربی 84 از او استفاده کند.
 
البته مهاجم شماره یازده آبی‌پوشان به تازگی از بند مصدومیت رها شده و حضور او در امروز به نظر پزشکان باشگاه استقلال بستگی دارد.
 
سرمربی استقلال می‌خواهد با استفاده از انصاری به نوعی برانکو را غافلگیر کند چون مهاجم آبی‌پوشان در دیدارهای اخیر استقلال حضور نداشته و می‌تواند سورپرایز دربی 84 محسوب شود.
 
منبع:میزان

انتهای پیام/
 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سورپرایز منصوریان در دربی چه کسی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..