تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن 500 کیلوگرمی کارش به جراحی کشیده شد

وبسایت پرس تی وی: یک زن مصری با وزن حدود 500 کیلوگرم برای عمل جراحی کاهش وزن به بیمارستانی در بمبئیِ هند منتقل شده است.
خانم «ایمان احمد» 36 ساله، با یک هواپیمای باربری از شهر اسکندریۀ مصر به فرودگاه بمبئی منتقل شده و به‌وسیلۀ کامیونی بزرگ به بیمارستان «سیفی» انتقال یافته است. انتقال وی از کامیون به بیمارستان هم با جرثقیل صورت گرفته است.

خانم احمد که 25 سال است از خانه خارج نشده، چاق‌ترین زن زندۀ جهان و دومین زن چاق در تاریخ پس از کارول یاگرِ آمریکایی محسوب می‌شود. خانم یاگر 540 کیلوگرم وزن داشت و در سال 1994 در سن 34 سالگی بر اثر مشکلات کلیوی درگذشت.

برای جراحی خانم احمد در بیمارستان ترتیبات ویژه‌ای تدارک دیده شده تا در جریان عمل به مشکلی برنخورد. مسئولان بیمارستان، اتاقِ مخصوص خانم احمد را در راهرویی بسیار پَهن با تختی بسیار محکم با پایه‌های تقویت‌شده آماده کرده‌اند.

وی قرار است پس از عمل نیز به مدت یک ماه در بیمارستان و شش ماه هم بعد از آن، تحت نظر باشد. هند در ابتدا درخواست ویزای ایمان را رد کرد اما پزشک جراح وی پادرمیانی کرد و توانست موافقت وزارت خارجۀ هند را برای اعطای ویزا جلب کند.

ایمان از زمان تولد از یک ناهنجاری رنج می‌برد که باعث می‌شود اعضا و جوارح بدنش متورم شوند. بر اثر این بیماری، دست و پای راست وی فلج شده‌اند.

خانم احمد هیچ پولی بابت این عمل جراحی پرداخت نمی‌کند؛ هزینۀ درمان وی از طریق کمک‌های مردمی در کمپینی اینترنتی که به همت پزشک جراحش راه انداخته شده بود، تأمین شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن 500 کیلوگرمی کارش به جراحی کشیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..