تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تومور سرطانی وحشتناک، کودک تایلندی را زمین‌گیر کرد + تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویر دلخراشی  که به تازگی منتشر شده است رشد سریع یک تومور سرطانی بدخیم در شکم یک کودک 4 ساله تایلندی را نشان می دهد.

"کیتی پات جینتانا" زمانی که 1.5 ساله بود رشد این تومور سرطانی در شکم وی آغاز شد. در اوایل شروع رشد تومور که با درد نیز همراه بود مادر وی آن را بی اهمیت شمرد،  اما سرانجام مشخص گردید این کودک بیچاره مبتلا به سرطان شده است. علیرغم انجام درمان های متعدد رشد این این تومور بدخیم  سرطانی چنان سریع بوده است که توان راه رفتن را از این کودک بیچاره گرفته است.

تومور بزرگ، کودک تایلندی را زمین گیر کرد + تصاویر /ویژه جمعه

انتشار عکس های " جینتانا" در شبکه های مجازی تایلند نیز با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران برای وی آرزوی سلامتی کردند. همچنین از سوی یکی از بزرگترین نهادهای خیریه تایلند مبلغ 458 یورو برای هزینه درمان وی اهدا شده است.

یکی از کسانی که با عضویت در این موسسه خیریه به "جینتانا" کمک کرده است در این خصوص گفت: " از همه می خواهم این موسسه را برای کمک به این کودک بیگناه یاری کنند. امیدوارم با کمک ما " جینتانا" بتواند دوباره سلامتی اش را بدست آورد."

تومور بزرگ، کودک تایلندی را زمین گیر کرد + تصاویر /ویژه جمعه

تومور بزرگ، کودک تایلندی را زمین گیر کرد + تصاویر /ویژه جمعه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تومور سرطانی وحشتناک، کودک تایلندی را زمین‌گیر کرد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..