تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دربی پایتخت همیشه برای هواداران فوتبال در ایران از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. اما در این میان کری خوانی هواداران نوعی شور و نشاط  خاصی را ایجاد می‌کند. هواداران دو آتیشه قرمزپوشان با یادآوری عدد شش برای استقلالی‌ها عذاب‌آور می‌شوند.

گفتنی است؛ در ده بازی اخیر بین این دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران، استقلال موفق به پیروزی در برابر پرسپولیس نشده‌ است.

در تصاویر زیر کری خوانی هواداران پرسپولیس را برای آبی‌پوشان پایتخت در اینستاگرام مشاهده می‌نمایید. 

پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر

این خبر در حال تکمیل است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیسی‌ها از دربی چه می‌گویند؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..