تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جین آیریس مرداک در شبکه چهار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانم جین آیریس مرداك در ۱۹۱۹ در دوبلین ایرلند به دنیا آمد. ادبیات کلاسیک و تاریخ و فلسفه باستان را در آکسفورد خواند. رمانهاى مرداک، شخصیت ها را در روایت ها و درجات متفاوت خیر و خوبى اخلاقى و در بستر معاصر به تصویر مى‌کشند.

مرداک یک واقع گرا یا رئالیست اخلاقى و اخلاق گرا است. اولین اثری که مرداک به چاپ رساند تحلیلی بود از آثار سارتر که با عنوان «سارتر: عقلگرای رمانتیک»  در سال 1953 منتشر شد. از دیگر آثار او می توان به شوالیه سبز؛ نمایشنامه نوكرها و برف؛ شاهزاده سیاه؛ دنیای كودك؛ هنری و كاتو؛ سال پرندگان؛ رونالد استون؛ شاگرد فیلسوف؛ پیامی به سیاره و... اشاره نمود.

مستند «مردان اندیشه» با حضور فلاسفه بزرگ معاصر به معنای دقیق فلسفه و اینکه چرا انسان به فلسفه علاقه‌مند است، تفاوت فلسفه و ادبیات و نظریات مطرح شده در این خصوص می‌پردازد.

در این مجموعه مستند برایان مگی فیلسوف انگلیسی با فیلسوفهای معاصر درباره موضوعاتی چون فلسفه چیست؟ تاریخ اندیشه‌ها،تبادل اندیشه‌ها،  اندیشه معاصرقدرت، دنیای اندیشه‌ها و تاملات فلسفه به گفت‌وگو می پردازد.

برایان مگی فیلسوف پیر انگلیسی که عاشق موسیقی و تئاتر است و با اینکه فیلم هم زیاد ساخته است، اما با سینما میانه‌ای ندارد. او را در ایران با کتاب «مردان اندیشه» می‌شناسند .

مستند «مردان اندیشه» یکشنبه ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جین آیریس مرداک در شبکه چهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..