تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیز سواچ برای تصاحب بازار ساعت‌‌های هوشمند

کد خبر: ۴۷۸۶۲۷

۶۴  بازدید

شرکت سوییسی سواچ قصد دارد در دنیای ساعت های هوشمند خودنمایی کند و از همین رو با طراحی سیستم عامل اختصاصی خود برای ساعت های هوشمند گام اول را محکم برداشته است.

فارس: شرکت سوییسی سواچ قصد دارد در دنیای ساعت های هوشمند خودنمایی کند و از همین رو با طراحی سیستم عامل اختصاصی خود برای ساعت های هوشمند گام اول را محکم برداشته است.

 خیز سواچ برای تصاحب بازار ساعت‌‌های هوشمند

به نقل از ویربل، این سیستم عامل که Swiss OS نام دارد، با همکاری شرکت تحقیق و فناوری CSEM طراحی شده و علاوه بر ساعت های هوشمند بر روی محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا هم قابل استفاده است. انتظار می رود اولین ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل مذکور در سال 2018 روانه بازار شوند.

سازگاری با بلوتوث، حفاظت دقیق تر از داده های خصوصی کاربران، نیاز به به روزرسانی کمتر از جمله ویژگی های سیستم عامل یاد شده است. بازار ساعت های هوشمند فعلا چندان پررونق نیست، اما بخش اعظم آن در کنترل شرکت های اپل و سامسونگ است. همچنین گوگل و اپل بازار سیستم عامل این ساعت ها را در اختیار دارند.

به نظر می رسد یکی از دلایل ورود سواچ به این بازار کاهش درآمد و سود این ساعت ساز مشهور سوئیسی باشد. سود این شرکت در سال 2016 حدود 47 درصد و درآمد آن تا 11 درصد کاهش یافته و ظاهرا سوییسی ها تصور می کنند ورود به بازار ساخت ساعت های هوشمند یکی از راه حل های کاهش این مشکل باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیز سواچ برای تصاحب بازار ساعت‌‌های هوشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..