تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




البرزخلق حماسه دیگری آفرید

بسیجیان حوزه ۷ سردار شهید همت همگام با امت قهرمان و ولایت مدار، در اقیانوس عظیم راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در روز ۲۲ بهمن  بسیجیان حوزه ۷ سردار شهید همت همگام  با امت قهرمان و ولایت مدار، در اقیانوس عظیم راهپیمایی 22 بهمن  پیوستن و تجلی بخشیدن به وصیت امام (ره) امت مبنی بر وحدت کلمه ، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ، عزم راسخ خویش را در تداوم انقلاب تا رفع فتنه از عالم به رخ دشمنان قسم خورده این انقلاب و در راس آن‌ها شیطان بزرگ ، آمریکای جهان‌خوار کشاندند و مشت محکمی بر دهان جیره خواران استکبار جهانی در داخل و نوکران منطقه‌ای آن زدند و دراین راستا بابرپایی ایستگاه صلواتی وپخش شیرینی وشکلات ونقاشی روی صورت کودکان واهدا بادکنک، آنها را تااجرای مراسم پذیرایی کردند.

البرزخلق حماسه دیگری آفرید  البرزخلق حماسه دیگری آفرید  البرزخلق حماسه دیگری آفرید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «البرزخلق حماسه دیگری آفرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..