تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پرشور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمنان شد

ساعت: 09:26 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1036158

امام جمعه ماکو گفت :حضور پرشور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمنان شد و 22 بهمن تحقق نصرت اعجاز امیز اسلام بر کفر می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تقدیر و تشکر و قدردانی میکنیم از حضور پرشور و حماسی و اگاهانه ملت شریف و انقلابی ایران و در راس شهرستان ماکو .

وی گفت : واقعا باید قدر این ملت را دانست ؛ در تمامی دنیا مردمی به خوبی مردم ایران پیدا نمیشود .

این راهپیمایی پاسخ ملت به تهمت رو گردانی ملت از نظام ، در راهپیمایی 22 بهمن می باشد افرین و احسنت بر این ملت حماسه افرین .

حجت الاسلام رنجبری گفت : 22 بهمن نماد اقتدار ، عزت ملی و نشان دهنده زنده بودن ملت بوده و مشت محکمی بر دهان دشمن می باشد ،22 بهمن تحقق نصرت اعجاز امیز اسلام بر کفر می باشد .

وی افزود : 22 بهمن سرمشق نسلهای اینده می باشد و مسئولین و مردم نباید این روز را فراموش کنند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پرشور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمنان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..