تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 80 دانش آموز اصلاندوزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

ساعت: 10:12 منتشر شده در مورخ: 1395/11/24 شناسه خبر: 1036673

فرمانده بسیج دانش آموزی ناحیه عشایری خبر داد؛

فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه عشایری از اعزام 80 نفر از دانش آموزان اصلاندوز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار"حمزه محمدیان" در این باره گفت:این کاروان ها در قالب 2 دستگاه اتوبوس و با اعزام 80 نفر از دانش آموزان به همراه عوامل اجرایی 26 بهمن ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود:دانش آموزان بمدت 5 روز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از مناطق عملیاتی دهلاویه، فکه، بستان، هویزه، اروندکنار و.. بازدید خواهند کرد که برنامه های ویژه در طول اردوهای راهیان نور نیز برای دانش آموزان همراه خواهد بود.

فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه عشایری گفت:دانش آموزان با حضور در این مناطق از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری شهدا و فرهنگ شهدا آشنا می شوند.

به گزارش ارس تبار،بدین منظور جلسه تعامل و هماهنگی اعزام اردوهای راهیان نور با حضور بخشدار اصلاندوز،فرمانده ناحیه عشایری و تعدادی از مسئولان در شالن جلسات بخشداری تشکیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 80 دانش آموز اصلاندوزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..