تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ مسابقه هوشمندانه اول: داستان برای قبل از میلاد است!

هوشمندانه اول به پایان رسید که روایتگر یک داستان و البته سوالی بود که نیاز به دقت فراوان به پاسخ‌گویی داشت و تعداد قابل قبولی از شما دوستان به آن اشاره کردید. این سوال را با هم مرور می‌کنیم.

سوال هوشمندانه اول

سرما در هوا بیداد می‌کرد و در زیر پالتویی که از پوست خرس درست کرده بود، همچنان تازیانه‌های باد با سوزش فراوان بر بدنش می‌خورد. کمی به جلو حرکت کرد و در کنار رودخانه ایستاد، به اطراف می‌نگریست تا شاید چیزی برای شکار کردن بیابد. پسرکی را دید که با پای برهنه و سطلی چوبین از رودخانه آب بر می‌داشت. چهره وی کمی برایش آشنا بود. از او سوال کرد، چند سالت است؟ پسر پاسخ داد ۱۵ سال و رفت!

سالی که مرد پالتو پوش از پسر این سوال را می‌پرسید، ۱۹۹۰ بود، اما همین پسر در سال ۱۹۹۵، ده سال داشت! چگونه چنین چیزی امکان پذیر است؟

پاسخ هوشمندانه اول

این داستان در قبل از میلاد مسیح اتفاق افتاده است و قاعدتا با گذشت زمان، تعداد سال‌ها کم‌تر شده و فردی که در سال ۱۹۹۵ قبل از میلاد مسیح ۱۰ سال داشته، ۵ سال بعد از آن یعنی در سال ۱۹۹۰ قبل از میلاد مسیح، مطمئنا ۱۵ سال خواهد داشت!

برندگان هوشمندانه اول

کاربر سونیک به عنوان نفر اول موفق شد تا 100 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر eng.Architect به عنوان نفر دوم موفق شد تا 80 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر M به عنوان نفر سوم موفق شد تا 60 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر ///mahdispd به عنوان نفر چهارم موفق شد تا 50 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر garenaplus به عنوان نفر پنجم موفق شد تا 40 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

فراموش نکنید امروز ساعت 12 ظهر، مسابقه دوم هوشمندانه با یک سوال جذاب و متفاوت دیگر منتظر شماست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ مسابقه هوشمندانه اول: داستان برای قبل از میلاد است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..