تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سان گزارش داد: احتمال حمله تروریستی داعش به اسپانیا

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت روزنامه سان، داعش به تازگی تبلیغات زیادی را به زبان اسپانیایی منتشر کرده است تا بتواند افرادی را از این کشور به گروه خود جذب کند. همچنین گزارشهایی منتشر شده است در خصوص اینکه داعش تهدید کرده است که حمله‌ای تروریستی در مراکز تفریحی اسپانیا -که مورد توجه انگلیسی هاست- انجام می دهد. 

گفته می شود گروه تروریستی داعش در تابستان سال گذشته میلادی قصد داشته است تعدادی مترجم اسپانیایی را به گروه خود جذب کند. این نشان می دهد داعش هم اکنون توجه خود را به تروریست‌هایی که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند، معطوف کرده است.

نیروهای مقابله با تروریسم در اسپانیا هم در حال حاضر هشدار داده  اند که احتمال اینکه گروه تروریستی داعش یک فیلم به زبان اسپانیایی برای جذب نیروهای بیشتر در گروه خود منتشر کند، وجود دارد.

گروه تروریستی داعش پیشتر یک ویدئو با زیرنویس اسپانیایی منتشر کرده بود تا بتواند نیروهای جدیدی را از اسپانیا در گروه به کار بگیرد.

پلیس و مقامات نظامی اسپانیا در حال حاضر در تلاش هستند از وقوع هرگونه حمله تروریستی احتمالی در این کشور جلوگیری کنند. در ژوئیه سال گذشته میلادی، پلیس دهها طرح گروه تروریستی داعش را برای حمله به مراکز تفریحی مورد علاقه انگلیسی ها در اسپانیا خنثی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سان گزارش داد: احتمال حمله تروریستی داعش به اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..