تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف درد ناحیه ران و زانو

کوچک کردن شکم حرکت ورزشی ساده تقویت عضلات پشت ران بهبود دردهای موضعی

برای تقویت عضلات پا از چه روش هایی باید کمک بگیریم برای تقویت زانو و رفع دردهای مختلف در این ناحیه نیازمند در پیش گرفتن برخی تمرینات ورزشی درمانی موثر است می توانید از یک صندلی در این زمینه کمک بگیرید اگر از درد ناحیه ران و زانو رنج میبرید بهتر است به راهنمایی های مربیان ورزشی در این زمینه ادامه مطلب دقت کنید .

 این حرکت ورزشی ساده، یکی از بهترین حرکت‌های ورزشی برای تقویت عضلات پشت ران، کوچک کردن شکم و بهبود دردهای موضعی در ناحیه زانوها است ابتدا پشت یک صندلی بایستید و دست‌های خود را روی لبه پشتی صندلی بگیرید. پاها را کمی از هم فاصله بدهید. پای چپ را کمی از زمین فاصله بدهید؛ به طوری که نوک پنجه پا، رو به زمین قرار بگیرد. ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید و سپس پاها را جابه‌جا کنید. حداقل ۳ مرتبه در طول روز و هر مرتبه ۱۵ بار این حرکت را روی هر کدام از پاهای خود تکرار کنید.

سلامتیسم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف درد ناحیه ران و زانو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..