تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه روزنامه اصولگرا به قوه‌قضائیه درباره اعدام بابک زنجانی

طعنه روزنامه اصولگرا به قوه‌قضائیه درباره اعدام بابک زنجانی

جامعه > قضایی - روزنامه اصولگرای سیاست روز در مطلبی طنزگونه به اعدام بابک زنجانی پرداخت.

این روزنامه در ستون"چهل سال بعد در همین روز"نوشت:

یکی از مسئولان پرونده "ب.ز" ملقب به بابک زنجانی که چهل و پنج سال پیش به اتهام اختلاس دستگیر شده بود با تکذیب خبر اعدام وی به خبرنگاران گفت: ما هنوز بررسی‌های لازم را انجام نداده‌ایم و تا مشخص نشود کی برده و کی خورده و کی چقدر برده و کی چقدر خورده و کی چقدر قرار بوده ببرد که نبرده و کی قرار بود بخورد که هنوز نخورده و... بابک زنجانی، اعدام نخواهد شد.

وی افزود: چند بار تصمیم گرفته‌ایم "اعدام" را "بابک زنجانی" کنیم تا کمی از توقعات مردمی برآورده شود ولی فایده‌ای ندارد و مردم تا وقتی بابک زنجانی را بالای چوبه دار نبینند انگار دلشان آرام نمی‌شود.

وی در پایان با اعلام این مطلب که امروز با بیست سی هزار میلیارد تومان، یک بستی چوبی دوقلو هم نمی‌دهند خواستار آزادی بی‌قید و شرط ایشان شد.

47302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه روزنامه اصولگرا به قوه‌قضائیه درباره اعدام بابک زنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..