تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله قاچاق سازمان یافته توسط گمرک ایران با همکاری پلیس آگاهی نیروی انتظامی

گمرک ایران از کشف یک محموله قاچاق سازمان یافته با همکاری پلیس آگاهی نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش شمانیوز، محموله ترانزیتی مغز گردو که در یک مرحله از گمرک باشماق به منطقه ویژه اقتصادی سرخس ترانزیت شده بود، مجدداً به استناد مجوز قرنطینه نباتی دایر بر عودت کالا به مبدأ جهت ترانزیت و خروج از مرز مهران از گمرک سرخس خارج می‌گردد. مأموران گمرک که این محموله را رصد الکترونیکی می‌کردند به موضوع مشکوک و محموله را ردیابی می‌کنند. حسب نقشه از قبل طراحی شده، صاحب کالا قصد تخلیه کالا در تهران را داشته که باهوشیاری مأمورین خدوم گمرک کشف می‌گردد. بلافاصله موضوع جهت اقدام لازم از سوی گمرک سرخس به دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک جمهوری اسلامی ایران منعکس که دفتر مذکور، اطلاعات لازم درخصوص مشخصات محل، کامیون و راننده را از سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی استخراج و در اختیار پلیس آگاهی نیروی انتظامی جهت انجام اقدامات قانونی و توقیف محموله در محل قرار می‌دهد. پس از آن با تلاش به عمل آمده و اقدام به موقع نیروی انتظامی، متخلفین که با هویت معلوم در شهرستان اسلامشهر اقدام به پاره نمودن سیم چادر کامیون نموده بودند، در حین تخلیه کالا دستگیر شدند.
این محموله نمونه‌ای از همکاری مشترک گمرک و پلیس در کشف محموله‌های ترانزیتی قاچاق به شمار می‌رود که جا دارد از همکاری بسیار خوب پلیس آگاهی نیروی انتظامی  در این خصوص تقدیر و تشکر به عمل آید.

منبع: روابط عمومی گمرک  ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله قاچاق سازمان یافته توسط گمرک ایران با همکاری پلیس آگاهی نیروی انتظامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..