تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل قبض انبار در گمرک شهید رجایی مکانیزه شد

کنترل قبوض انبار صادره در گمرک شهید رجایی بندرعباس از طریق پنجره واحد تجارت فرامرزی مکانیزه شد.

به گزارش شمانیوز،گمرک جمهوری اسلامی ایران براساس تفاهم‌نامه مشترک تبادل اطلاعات با  سازمان بنادر و دریانوردی از تاریخ 18 بهمن ماه سال‌جاری کنترل  قبوض انبار صادره در گمرک شهید رجایی بندرعباس  را از طریق پنجره واحد تجارت فرامرزی مکانیزه نمود. بر این اساس کلیه قبوض انبار به محض صدور توسط سازمان بنادر و دریانوردی به پنجره واحد تجارت فرامرزی  ارسال شده و امکان استفاده مکرر از قبض انبار میسر نخواهد بود . در این راستا پس از تنظیم  اسناد  و اخذ کوتاژ، اطلاعات مربوطه برای سازمان بنادر ارسال و لذا هیچ گونه تغییراتی بر روی قبوض انبار قابل اعمال نخواهد بود. پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح مذکور در بندر شهید رجایی، این امر در کلیه بنادر کشور به اجرا گذاشته خواهد شد.

منبع:روابط عمومی گمرک ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل قبض انبار در گمرک شهید رجایی مکانیزه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..