تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفوذ ناپذیری از مهم‌ترین معضلات بافت‌های فرسوده است

نفوذ ناپذیری از مهم‌ترین معضلات بافت های فرسوده استعبادالله فتح اللهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: تمامی اقدامات نوسازی در یک محله باید در راستای کیفیت زندگی در آن محله صورت گیرد و هر گونه اقدامی خلاف این موضوع، در نقطه مقابل اهداف و برنامه های این سازمان قرار دارد که باید از میان برداشته شود.

وی اضافه کرد: فلسفه وجودی دفاتر خدمات نوسازی این است که در شرایط سخت و دشوار بتواند شرایط مطلوبی را برای تحقق امر نوسازی در محلات فراهم کند.

فتح اللهی با اشاره به اینکه نفوذناپذیری یکی از شاخصه ها و معضلات در بافت های فرسوده به شمار می رود، تصریح کرد: در بحث نفوذناپذیری، روان سازی تردد، پارکینگ و غیره از جمله مسایل مورد توجه در نوسازی این بافت ها بوده که استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مجموعه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران برای رفع این معضلات نقشی مهم و ضروری است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در پایان گفت: زمانی ایجاد فضای سبز در محلات دارای بافت فرسوده امری دست نیافتنی به شمار می رفت اما با ورود معاونت خدمات شهری به عنوان معاونت پیشگام در این امر و با استفاده از ظرفیت‌های این حوزه در راستای نوسازی و ارتقای کیفیت زندگی در بافت‌های فرسوده ، توانست تا حدی در توسعه فضای سبز در این محلات موفق شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفوذ ناپذیری از مهم‌ترین معضلات بافت‌های فرسوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..