تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنی تمیم: از ظرفیت های مشترک فدراسیون زورخانه ای بهره می بریم

درپی برگزاری مسابقات ورزش های زورخانه ای به موازات کشتی پهلوانی؛

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: به دنبال برگزاری مشترک مسابقات ورزش های زورخانه ای با کشتی پهلوانی هستیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حمید بنی تمیم افزود: با توجه به اینکه فدراسیون کشتی پیش از این جوهری در زمان تصدی او در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تعاملات خوبی داشته و برخی از مسابقات خود از جمله مسابقات داخلی و بین المللی مهم کشتی را در کرمانشاه برگزار کرده اند، در مورد طرح برگزاری مشترک مسابقات کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای  با وی جلسه‌ای را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: برآیند جلسه این شد که مسابقات کشتی پهلوانی کشور که از سوی فدراسیون کشتی انجام می‌ شود، به صورت مشترک با فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای برگزار گردد تا از ظرفیت‌های فرهنگی مشترک و موجود میان کشتی پهلوانی و ورزشهای زورخانه ای در عرصه های اجتماعی، مدیریتی و فنی بهره برداری مضاعفی صورت پذیرد. 

بنی تمیم مدعی شد: هم اکنون با تلاش فدراسیون کشتی، موقعیت کشتی پهلوانی بعنوان کشتی سنتی برتر ایران در اتحادیه جهانی کشتی،  پیشرفت خوبی داشته، و صاحب یک کمیته مستقل در این اتحادیه شده است که این نشان دهنده آن است که برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری سنگین فدراسیون در این رشته روندی رو به جلو داشته و دارد.

وی ادامه داد: البته با تلاش های فدراسیون کشتی، فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی نیز تأسیس شد، ضمن اینکه امسال ما نخستین دوره مسابقات قهرمانی جهان را در سطح بسیار مطلوب و با حضور نزدیک به 40 کشور دنیا در کشور بلاروس برگزار کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تعاملی که میان فدراسیون کشتی و فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای وجود دارد و مناسبات خوب میان مسئولان این دو فدراسیون ، از ظرفیتهای اجتماعی قهرمانان ملی کشتی ایران، برای جلب توجه افکارعمومی به ورزش سنتی کشور و ارتقاء میزان حضور جوانان در زورخانه های کشور نهایت استفاده را ببریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنی تمیم: از ظرفیت های مشترک فدراسیون زورخانه ای بهره می بریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..