تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به 91 مسجد در آلمان در سال2016

وزارت کشور آلمان از حمله به 91 مسجد در این کشور در سال 2016 و دستگیری تنها یک مورد از متخلفین خبر داده است.

به گزارش مشرق، دولت آلمان اعلام کرده است که 91 مسجد این کشور در سال گذشته میلادی آماج حملات قرار گرفتند.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» وزرات کشور آلمان در گزارشی اعلام کرد که بیست و یک مورد این حملات در غرب آلمان و در ایالت «نورث راین وست فالیا» که پرجمعیت‌ترین ایالت این کشور با میزان بالای مهاجرین مسلمان است، رخ داد.

در این گزارش آمده است که پلیس در دوازده مورد مظنونین این حملات را شناسایی و یک نفر را نیز دستگیر کرده است. هرچند که در این گزارش به جزییات حملات علیه مساجد مختلف اشاره‌ای نشده است.

بر این اساس، حملات علیه مساجد و مهاجران مسلمان در آلمان و از زمان ورود 890 هزار پناهجو در سال 2015 به این سو افزایش یافته و سبب واکنش شدید و احساسات ضد مسلمانان در برخی از بخش‌های جامعه آلمان شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به 91 مسجد در آلمان در سال2016»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..