تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت شجاعانه دختر جوان برای مبارزه با داعش در کردستان +عکس

حرکت شجاعانه دختر جوان برای مبارزه با داعش در کردستان +عکس

رکنا: دختر مبارز انگلیسی با داعش

به گزارش رکنا، از زمان به وجود آمدن داعش ISIS در سوریه و عراق کشورهای غربی فکرش را هم نمی‌کردند که روزی ترس از داعش که در خاورمیانه در حال کشتار بود به اروپا و آمریکا هم برسد. دست پرورده‌ حامیان غربی تروریست Terrorist به صاحبان خود نیز رحم نکرد و هموار در کشورهایی مانند فرانسه و ترکیه و عربستان سعودی دست به عملیات‌های انتحاری می‌زند.
در انگلستان و در روستای لنکشایر دختری شجاع و مبارز برای ایستادن در مقابل وحشیگری‌های عوامل داعشی راهی کردستان عراق شد. مادر کیمبرلی تیلور می‌گوید: دختر من در زمان کودکی خیلی خجالتی بود و کمتر بین دوستان و اقوام حضور پیدا می‌کرد.
کیمبرلی در تماس‌هایی که با خانواده خود داشته از سلامتی خود خبر داده است و گفته خوشحال است دوستان وفاداری دارد که برای نجات جان هموطنان خود از خان و مالشان می‌گذرند و تمام قد جلو پیشروی داعشی ها را در عراق می‌گیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت شجاعانه دختر جوان برای مبارزه با داعش در کردستان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..