تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارندگی شدید و احتمال طغیان رودخانه‌ها در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور، نسبت به وقوع آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها طی امروز و دو روز آینده هشدار داد.

بنا بر اعلام این سازمان، از بعد از ظهر  امروز بارش باران با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در جنوب ایلام، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد؛ بارش باران با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر در خوزستان؛ بارش برف در کردستان، اردبیل، قزوین، زنجان، شمال تهران،چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات لرستان؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان پیش بینی می‌شود.
این سازمان همچنین برای فردا بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، نیمه غربی کرمان، شمال و غرب هرمزگان که بارش در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد به شکل برف خواهد بود؛ بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در شمال و شرق خوزستان؛  بارش برف در آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان، لرستان، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، جنوب اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، البرز، شمال تهران و ارتفاعات سمنان پیش بینی کرد.
روز سه شنبه نیز بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیانی ماندن رودخانه‌ها در شمال و غرب هرمزگان، جنوب بوشهر و جنوب فارس انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی این مدت بارش برف در مناطق یاد شده موجب اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد، بر این اساس  برای جلوگیری از خسارات احتمالی و کاهش مشکلات ناشی از بارش برف و باران فراهم نمودن تمهیدات لازم بویژه هنگام تردد از جاده‌های مواصلاتی توصیه می‌شود.
توصیه پلیس برای رانندگی
در مناطق کوهستانی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز نسبت به شرایط نامساعد جوی طی روزهای آینده هشدار داد.
سرهنگ نادر رحمانی به تسنیم گفت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه، انتظار بارندگی و بارش برف در محورهای کوهستانی و یخ‌زدگی سطح معابر در ساعات پایانی شب را داریم؛ از این رو لازم است تا مسافرانی که قصد سفر از مناطق کوهستانی را دارند، حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز باشند و با باک پر، سفر کنند.
شهرآورد پایتخت زیر رگبار باران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره وضعیت جوی تهران در زمان برگزاری هشتادوچهارمین شهرآورد پایتخت،گفت: باران، رعد و برق و وزش باد عصر امروز تهران را فرا می‌گیرد.
احد وظیفه به تسنیم گفت:  امروز صبح آسمان تهران نیمه ابری خواهد بود و رفته رفته شاهد بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود که این وضعیت از عصر امروز شدت بیشتری می‌گیرد.
وی افزود: امروز دمای هوای تهران با دو درجه افزایش نسبت به دیروز به 9 درجه بالای صفر می‌رسد.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

  Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارندگی شدید و احتمال طغیان رودخانه‌ها در برخی مناطق کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..