تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داور سقزی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سوت می زند

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون کشتی، اسامی داوران حاضر جهت قضاوت و حضور در رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان را مشخص کرد.

بر اساس این گزارش ، محمد رحیم پور داور با سابقه کردستانی از شهرستان سقز بر مبنای ضوابط نظام نامه داوران فدراسیون به عنوان یکی از چهار نماینده کشورمان جهت قضاوت در این رقابت ها انتخاب شده است.

رحیم پور داور بین المللی کردستانی در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد که ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می شود، حضور دارد.

محمد رحیم پور از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶، داوری چهار دوره رقابت های قهرمانی آسیا، دو دوره مسابقه های باشگاه های جهان و قهرمانی اروپا و قضاوت در پیکار های جام جهانی را در کارنامه خود دارد.

وی تاکنون چندین دوره قضاوت در رقابت های جام جهانی و جام باشگاه های جهان، قهرمانی آسیا و اروپا و بیش از ۳۰ مسابقه بین المللی و ۸۰ مورد مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در کارنامه این داور کردستانی ثبت شده است.

این داور سقزی در سال ۲۰۰۷ در کشور ارمنستان و در سال ۲۰۱۰ میلادی در قطر موفق شد مدرک داوری درجه سه و دو را دریافت کند و در رقابت های کشتی جام یادگار امام (ره) که اسفند ماه سال ۱۳۹۰ در قم برگزار شد توانست درجه یک داوری بین المللی را با موفقیت کسب کند.

رحیم پور در سال جاری در رقابت های جام جهانی شیراز، مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در مجارستان به قضاوت پرداخته و امسال با داوری در پیکار های جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه سومین حضور خود را در میادین مهم جهانی به ثبت می رساند.

محمد رحیم پور با اعزام از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران توانسته است در رقابت های جهانی و آسیایی در داخل و خارج کشور به عنوان یکی از داوران ممتاز شناخته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داور سقزی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سوت می زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..