تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های تند و تیز میلاد کی مرام بعد از اختتامیه جشنواره فجر ۹۵ + بیوگرافی و عکس

میلاد کی مرام در جشنواره فجر ۹۵ حضور یافت اما موفق به دریافت سیمرغ نشد، از آنجا همه به نامزدها و برنده های جشنواره فجر ۹۵ معترض بودند و به این موضوع کنایه های زیادی زدند، میلاد کی مرام نیز به این ماجرا واکنش بسیار تندی نشان داد. پورتال وهاران در این مقاله پست تند و شدید میلاد کی مرام به همراه بیوگرافی میلاد کی مرام و عکس های میلاد کی مرام را برای شما عزیزان منتشر می کند.

پست تند میلاد کی مرام بعد از اختتامیه فجر میلاد کی مرام در اینستاگرام نوشت:

تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ✨
عزت خوبه خدا بده سلطان محمود خَر کیه؟!!
پ ن:امیر آقایى،هادى حجازى فر،حامد بهداد،فرشاد محمدى،مسعود سلامى،محسن نصرالهى ،محسن دارسنج محمد حسین مهدویان،منیره قیدى ،زهرا داوود نژاد و خیلى دیگه از دوستان…البته آقاى جیرانى که دیگه واسش مهم نیست☺بخوام بگم باید تا صبح بگم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های تند و تیز میلاد کی مرام بعد از اختتامیه جشنواره فجر ۹۵ + بیوگرافی و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..