تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو/اعتراف به ۲۱ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه افزود: ماموران کلانتری ۳۱ کوی کارمندان، حین گشت زنی در کوی کارمندان شمالی به یک دستگاه پراید سفید رنگ مشکوک شدند راننده به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله طی یک عملیات تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از آن دو عدد آچار ، یک عدد سوئیچ دستکاری شده پراید و مقداری مواد مخدر شیشه کشف که نامبرده جهت انجام تحقیقات به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ فیروزخواه اظهار کرد: در بازجویی ماموران مشخص شد راننده خودرو از سارقان حرفه ای داخل خودرو است و وی به ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو و موتورسیکلت اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه فرد سارق در خصوص شیوه سرقت ها اعلام کرد که با شکستن شیشه و خم کردن درب خودورها اقدام به سرقت محتویات آن می کرده،  گفت: با تلاش ماموران ۲۱ نفر مالباخته نیز در این رابطه شناسایی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو/اعتراف به ۲۱ فقره سرقت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..