تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناتو، روسیه را به دروغ پراکنی درباره شبه جزیره کریمه متهم کرد

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وانا لانجسکو در این باره مدعی شد: ناتو از زمان الحاق غیرقانونی شبه جزیره کریمه به روسیه در سال 2014 با موجی فزاینده از تبلیغات و دروغ پراکنی مواجه بوده است.
شبه جزیره کریمه واقع در جنوب اوکراین گرچه پس از برگزاری یک همه پرسی به خاک روسیه ملحق شد اما اوکراین و غرب روسیه را به اشغال کریمه متهم می کنند.
سخنگوی ناتو با ادعای اینکه «رسانه های روسیه به شکلی سازمان یافته علیه ناتو داستان سرایی می کنند» گفت: آخرین مورد آن ابتدای این ماه و زمانی رخ داد که تارنمای خبری life.ru یک نوار صوتی ساختگی از گفت و گوی بین «ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو و «پترو پروشنکو» رئیس جمهوری اوکراین منتشر کرد.
وی مدعی شد: چنین تماسی صورت نگرفته است.
این اما نخستین بار نیست که مقام های روسی و غربی رسانه های طرف مقابل را به دروغ پراکنی متهم می کنند.
«آندره کارتاپولوف» رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه سال گذشته میلادی درباره خط خبری رسانه های غربی در راستای تضعیف عملیات ارتش روسیه علیه تروریست های سوری گفته بود: این رسانه ها هر روز روسیه را به بمباران اماکن مسکونی، باستانی و تاریخی و مساجد متهم می کنند و در برخی موارد، تعداد اتهامات حتی از شمار اهداف بمباران شده نیز بیشتر می شود. این در حالی است که هیچ مدرکی برای تایید ادعاهای خود در این خصوص ارائه نمی دهند.
شبس ** 9386 *1488* مترجم : مهران معینی جم*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناتو، روسیه را به دروغ پراکنی درباره شبه جزیره کریمه متهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..