تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بازیگر اصلی ماجرای نیمروز به عدم دریافت سیمرغ +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون که در این دوره از جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم ماجرای نیمروز شد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به عدم دریافت جایزه سیمرغ از جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد. 

مهرداد صدیقیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"جشنواره فجر تموم شد. مثل هر سال همه چیز این دنیا گذر میکنه.تبریک به اونا که جایزه بردن. تبریک به اونا که کاندید شدن. تبریک به اونا که جایزه نگرفتن. تبریک به اونا که کاندید نشدن. گذشت. میگذره..چیزى که میمونه هنرِ. هنر واقعى. جایزه گرفتن و نگرفتن زود فراموش میشه.این عکس مربوط به یکى از روزاى جشنواره است که با احمد میرفتیم ماجراى نیمروز ببینیم."

واکنش بازیگر اصلی ماجرای نیمروز به نگرفتن سیمرغ +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بازیگر اصلی ماجرای نیمروز به عدم دریافت سیمرغ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..