تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاسن جشنواره تجسمی فجر بسیار زیاد است

محاسن جشنواره تجسمی فجر بسیار زیاد استبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر آقامیری درباره نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: جشنواره فجر بسیار بجا و خوب است و فضاهای مثبتی در هنرهای تجسمی ایجاد می‌کند. همچنین با جنبه‌های تبلیغاتی بالا به گسترش هنرهای تجسمی منجر می‌شود.

او ادامه داد: معتقدم به طور کل محاسن این جشنواره بسیار زیاد است؛ البته نواقصی هم دارد که قطعا در صورتی که برطرف شود، جشنواره بسیار خوبی خواهیم داشت.

رئیس انجمن نگارگری افزود: ما برای برگزاری جشنواره تجسمی فجر از لحاظ مکان در مضیقه هستیم و با کمبود فضا مواجهیم. اگرچه امسال بخش داخلی از بخش بین‌الملل جدا شده و بخش ملی در موزه هنرهای معاصر برگزار شده اما این فضا کوچک است؛ چرا که این جشنواره در عین حال که آثار تجسمی در آن به نمایش در می‌آید یک جشنواره ملی است.

آقامیری گفت: به عقیده من با توجه به نظرات صاحب‌‌نظران در این حوزه باید رشته‌های بیشتری در این جشنواره حاضر شوند و آثارشان به نمایش درآید.

او همچنین درباره داوری آثار نگارگری در جشنواره تجسمی فجر گفت: خواسته و عقیده من این است که از استادان رشته نگارگری برای داوری آثار استفاده شود؛ چرا که هنرمندان دیگر بخش‌های تجسمی نمی‌توانند قضاوت درستی درباره آثار نگارگری داشته باشند.

او در پایان تاکید کرد: امیدواریم از سال‌های بعد مسئولان جشنواره هنرهای تجسمی به این موضوع اهمیت دهند تا ان‌شاءالله شاهد نتایج بهتری در داوری آثار نگارگری باشیم.
 
نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر تا 30 بهمن در موزه هنرهای معاصر تهران و فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاسن جشنواره تجسمی فجر بسیار زیاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..