تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دربی نوروزی با کاپیتانی مایلی‌کهن و حاجیلو

کد خبر: ۴۷۸۴۷۱

۶۶۲  بازدید

دو بازیکن به نامهای محمد مایلی کهن و اصغر حاجیلو کسانی بودند که فقط پیراهن استقلال و پرسپولیس را در طول دوران بازیشان پوشیدند.

وبسایت نود: دو بازیکن به نامهای محمد مایلی کهن و اصغر حاجیلو کسانی بودند که فقط پیراهن استقلال و پرسپولیس را در طول دوران بازیشان پوشیدند.

 این دو بازیکن که خیلی به استقلال و پرسپولیس تعصب داشتند در دربی نوروزی ۷ فروردین ۶۶ کاپیتانهای استقلال و پرسپولیس بودند. دربی که البته به تساوی بودن گل انجامید. زنده یاد بهمن بهلولی داور آن بازی مشغول سکه انداختن است. بازی متعادلی هم در این دربی از سوی دو تیم دیده شد و کلا از آن دربی های بدون گلی بود که در یاد و خاطره کمتر هواداری مانده است. کلا هواداران استقلال و پرسپولیس دربی مساوی بدون گل را دوست ندارند!

دربی نوروزی با کاپیتانی مایلی‌کهن و حاجیلو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دربی نوروزی با کاپیتانی مایلی‌کهن و حاجیلو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..