تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت مهران مدیری و قاسم خانی در اکران نوروزی

کد خبر: ۴۷۸۴۶۴

۹۰۹  بازدید

فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» اولین ساخته سینمایی مهران مدیری نیز به عنوان یکی از گزینه های اکران نوروز مطرح شد.

خبرآنلاین: فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» اولین ساخته سینمایی مهران مدیری نیز به عنوان یکی از گزینه های اکران نوروز مطرح شد.

پس از فیلم سینمایی «ماحی» که از امروز شنبه 23 بهمن ماه به عنوان اولین فلیم اکران نوروز به روی پرده سینماها رفت، یکی دیگر از گزینه‌های اکران نوروز نیز مشخص شد.


فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» نخستین فیلم سینمایی مهران مدیری که به علت طولانی شدن فیلمبرداری به جشنواره فجر نرسید، این روزها مراحل پایانی تدوین را زیر نظر امیر ادیب پرور پشت سر می گذارد. سازندگان فیلم «ساعت پنج عصر» برای پخش این فیلم با موسسه فیلمیران قرارداد بسته اند. با توجه به لغو قانون فاصله سه ماهه بین دریافت پروانه نمایش و اکران، فیلمیران قصد دارد درصورت صدور پروانه نمایش، فیلم «ساعت پنج عصر» مدیری را راهی اکران نوروزی سینماها کند.

فیلم‌های سینمایی «خوب بد جلف» و «گشت 2» نیز با توجه به فضای کمدی و مفرحی که دارند از دیگر گزینه‌های اکران نوروز 96 هستند. اگر گزینه‌های مطرح شده برای اکران قطعی شوند می‌توان پیش بینی فروش و استقبال زیادی را برای گیشه در ابتدای سال 96 داشت. همچنین به نظر می رسد رقابت شدیدی هم بین دو فیلم «خوب، بد، جلف» پیمان قاسم خانی و «ساعت پنج عصر» مهران مدیری به وجود خواهد آمد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت مهران مدیری و قاسم خانی در اکران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..