تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچلوتی: بایرن شخصیت برترخودش را نشان داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن پس از برتری 2 بر صفر دیرهنگام تیمش مقابل اینگولشتاتدر هفته بیستم بوندس‌لیگا از نمایش شخصیت باواریایی‌ها به وجد آمد.

 او در پایان بازی گفت: برای به دست آوردن یک پیروزی مهم به سختی تلاش کردیم.در سراسر نیمه دوم هوشیارانه به توپ ضربه زدیم و مزد ناامیدن نشدن تا پایان بازی را با 2 گل دیرهنگام گرفتیم.دفاع حریف خیلی سرسخت بود اما ما راهی برای باز کردن گره دفاعی اینگولشتات یافتیم و همان‌جا ضربه نهایی را زدیم. پیروز شدیم و در واقع شخصیت تیمی بالای خودمان را نشان دادیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچلوتی: بایرن شخصیت برترخودش را نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..