تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیمی در دربی برنده می شود که زودتر بر جو ورزشگاه غلبه کند

داود سید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی ۸۴ اظهار داشت: با توجه به شرایطی که دو تیم دارند، این بازی می‌تواند یکی از جذاب ترین دربی‌های تاریخ باشد. هر دو تیم در بهترین شرایط فنی، روحی- روانی و انگیزشی قرار دارند و فکر می‌کنم شرایط جدول هم به گونه‌ای است که هر دو تیم بیشتر به دنبال پیروزی هستند تا شکست نخوردن.

هافبک و مدافع پیشین دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: من خودم ۷ بار در دربی به میدان رفتم که در این ۷ بار ۴ بار با پیراهن استقلال و ۳ بار با پیراهن پرسپولیس بازی کردم و با لطف خدا در هیچ یک از این ۷ بار طعم شکست را نچشیده‌ام. یک گل هم در این ۷ مسابقه برای استقلال به دروازه پرسپولیس زده‌ام، اما عملا الان که با شما صحبت می‌کنم هر دو تیم را به یک اندازه دوست دارم و بحث جانبداری از هیچ کدام شان را ندارم.

وی افزود: دربی همیشه مثل یک هندوانه در بسته است و به هیچ عنوان شرایط پیش از مسابقه در تعیین نتجیه آن نقشی ندارد. تیمی می‌تواند بهتر بازی کند و به پیروزی نزدیک تر باشد که زودتر از حریف بر شرایط و جو مسابقه غلبه کند و زودتر به آرامش برسد. این اتفاق هم تنها در زمین می‌افتد.

سید عباسی گفت: خیلی‌ها می‌گویند این بازی هم مثل بقیه بازی هاست و فقط سه امتیاز دارد و یکسری صحبت‌هایی از این دست. اما من به شخصه این صحبت‌ها را قبول ندارم. این بازی درست است که به ظاهر سه امتیاز دارد، اما عملا سه امتیاز این بازی شیرین تر و با ارزش تر از سه امتیاز دیگر بازی هاست. این بازی خاص آنقدر اهمیت دارد که نتیجه گیری در آن برای مربی و مدیر تیم پیروز تضمین لازم را ایجاد می کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیمی در دربی برنده می شود که زودتر بر جو ورزشگاه غلبه کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..