تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت ۱۴ هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است/ بخشی از بدهی دولت پرداخت شود ظرفیت مترو ۲ برابر می شود

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با«قدس آنلاین» با بیان اینکه دولت حداقل ۱۴ هزار میلیارد تومان  به شهرداری تهران بدهی دارد؛ اظهار داشت: ما بخشی از آلودگی هوای تهران منوط به این قضیه می دانیم.  در واقع اگر دوتا دوهزار میلیارد تومان از این ۱۴ هزار میلیارد(4 هزار میلیارد تومان) بدهی معوق دولت به شهرداری در حال حاضر وصول شود، ما می توانیم میزان حمل مسافرین متروی تهران را دوبرابر کنیم.

وی افزود: الان اگر سه میلیون نفر در روز با مترو سفر می کنند این تعداد مسافر  میتواند به دوبرابر افزایش یابد؛ ریل، تونل و ایستگاه برای افزایش ظرفیت حمل مسافر آماده است ولی واگن آن موجود نیست و به همین خاطر به جای اینکه هر ۳ تا۵ دقیقه یک بار هِد وی صورت گیرد، این زمان از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به فراخور خطوط پرمسافر یا کم مسافر در نظر گرفته شده است. حال اگر میزان حمل مسافر را دوبرابر یا حتی دو نیم برابر کنیم، ببیند چقدر تفاوت در میزان آلودگی هوا صورت می گیرد.

چمران تاکید کرد: با افزایش سطح حمل مسافر در مترو، تردد در سطح شهر کاهش می یابد و این خود در کاهش آلودگی هوای تهران و حتی خالی شدن بیمارستان ها از بیماران ریوی و قلبی اثرگذار است در نتیجه مرگ و میز ناشی از آلودگی هوا کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه اگر معوقات و بدهی های وصول نشده را دولت پرداخت کند به نفع مردم است، افزود: اگر بدهی شهرداری از دولت پرداخت شود هم برای جاهایی مثل آتش نشانی خرید می شود و هم برای سایر نیازهایی که سودش را مردم خواهند برد؛ متاسفانه در حال حاضر ما بودجه را با  بی پولی داریم می بندیم و بودجه ای که بسته می شود به اندازه سال قبل است چون پول نداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت ۱۴ هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است/ بخشی از بدهی دولت پرداخت شود ظرفیت مترو ۲ برابر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..