تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره ممنوعیت برنج دردسر ساز شد/بازار انحصاری دولت در فصل ممنوعیت

دبیر انجمن واردکنندگان برنج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسیح کشاورز دبیر انجمن واردکنندگان برنج در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین اقدامات برای تنظیم بازار برنج اظهار داشت: به دلیل واردات بیش از حد برنج از سوی بازرگانی دولتی در سال 91 و همچنین کمبود برنج در سال 92، وزارت جهاد کشاورزی نسبت به ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت از سال 92 تا کنون اقدام نمود که همین امر مشکلاتی در برداشت.

وی در ادامه افزود: دولت، در دوره ممنوعیت بازار انحصاری برای خود ایجاد کرده به طوریکه اگر طی این مدت کمبودی در بازار اتفاق افتد بازرگانی دولتی اقدام به عرضه برنج زیر قیمت مصوب می نماید که این امر می تواند تهدیدی برای بازار برنج ایرانی باشد.

کشاورز با اشاره به آخرین اقدامات بازرگانی دولتی برای تنظیم بازار شب عید افزود: بازرگانی دولتی نسبت به واردات 402 هزار تن برنج و عرضه عمده با قیمت 3 هزار و 800 برای شب عید اقدام کرده است.

به گفته وی اگر محدودیتی برای بخش خصوصی ایجاد نشود، کمبودی در بازار رخ نخواهد داد.

دبیر انجمن واردکنندگان برنج با اشاره به عرضه برنج از سوی بخش خصوصی بیان کرد:  تجار منتظر ورود کالا به مبادی کشور هستند و از طرفی با ارزان فروشی دولت منتظر هستند که قیمت برنج به نرخ واقعی خود برسد چرا که هر کیلو برنج با احتساب قیمت تمام شده باید 4 هزار و 500 تومان در بازار عرضه شود.

وی تصریح کرد: با تلاش بخش خصوصی انتظار می رود از باب کمبود و گرانی مشکلی در بازار شب عید پیش نیاید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره ممنوعیت برنج دردسر ساز شد/بازار انحصاری دولت در فصل ممنوعیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..