تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور هواداران سرخابی پشت درب ورزشگاه آزادی تهران

حضور هواداران سرخابی پشت درب ورزشگاه آزادی تهرانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برخی هواداران شهرستانی استقلال و پرسپولیس شب پیش از دربی 84 ( 23 بهمن ) بیرون ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده اند و مکانی برای اسکان ندارند.

برخی از هواداران از بلیت فروشی اینترنتی اظهار نارضایتی کرده و تاکید داشتند گاهی اوقات بلیت اینترنتی را ورودی اول قبول می کند و ورودی دوم مانع از وارد شدن آن ها می شوند و از همین رو برخی هواداران برای جلوگیری از چنین مشکلات احتمالی 2 بلیت تهیه کرده اند.

البته پیش از این مسئولان، به هواداران هشدار داده بودند که شب قبل از دربی به ورزشگاه آزادی نیایند و شرایط برای اسکان آن ها فراهم نیست.

بنا بر گفته مسئولان درب ورزشگاه آزادی ساعت 10 صبح 24 بهمن باز خواهد شد.

گفتنی است؛ دربی 84 سرخابی های پایتخت ساعت 15 یکشنبه 24 بهمن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور هواداران سرخابی پشت درب ورزشگاه آزادی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..