تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی برج آزادی از ۲۹ عکاس و نقاش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین نمایشگاه عکس و نقاشی گروه هنری «آن» با نمایش آثاری از 29 هنرمند عکاس و نقاش، یکشنبه 24 بهمن ماه در تالار آینه برج آزادی ساعت 15 افتتاح خواهد شد.

همزمان با ایام برگزاری این نمایشگاه، سه نشست هنری و ورکشاپ با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و مجموعه برج آزادی با موضوع عکاسی و نقاشی در فضای بین المللی توسط الهه کسمایی، لزوم نگارش متن برای عکس توسط پژمان دادخواه و ترکیب بندی در عکاسی توسط مصطفی اسد بیگی از ساعت 13:30 در سالن ایران شناسی این برج برگزار خواهد شد.

گروه هنری «آن» از اساتید هنر، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های هنر از جمله عکاسی، نقاشی، گرافیک، کارگردانی، تئاتر و سینما تشکیل شده است و تعداد 58 اثر در این نمایشگاه با موضوع آزاد در معرض دید عموم قرارداده‌اند.

در این نمایشگاه آثاری از محسن امیرفراهانی، فرزانه زحلی، الهه کسمایی، پژمان دادخواه، زینب محرابی، مصطفی اسد بیگی، سهیلا افشار، زهرا چیت ساز، محمود موسی سنجری، یوسف آمون، امیر بدر عظیمی، مینا آروانه، پریا مژگانی، فرشاد قربانپور، مهدی علیزاده، بهناز تاراسی، الهه طوسی، حمیرا معظمی گودرزی، مهران قاسمی صدق، زهرا صالحی، شهریار قربانیان، الهام السادات موسوی، سید معصومه مهدی نژاد، الناز محمدی، سحر جمالی، سارا نوبختی، پژمان مولایی، زینب ترکاشوند و رضوان استوار به نمایش درخواهد آمد.

نمایشگاه عکس و نقاشی گروه «آن» روز یکشنبه 24 بهمن در تالار آیینه برج آزادی افتتاح خواهد شد و تا 29 بهمن از ساعت 9 تا 18 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی برج آزادی از ۲۹ عکاس و نقاش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..