تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | وقتی مجری تلویزیون ۲۴ سال پیش بازیگری نوجوان بود

عکس | وقتی مجری تلویزیون ۲۴ سال پیش بازیگری نوجوان بود

فرهنگ > تلویزیون - نیما کرمی، عکسی از دوران نوجوانی خود در سال ٧١ را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیما کرمی، مجری تلویزیون، عکسی از خود را که مربوط به ۲۴ سال پیش و زمان بازی در مجموعه «روزه داران کوچک» در اصفهان است، در اینستاگرام منتشر کرد.

این مجری در توضیح عکس نوشت: «سلام، يادش بخير و خوشی، حدود سال ٧١ بود كه سريال روزه داران كوچك رو برای مركز اصفهان بازی کردم. كار به سفارش شبكه يك سيما بود و برای ما كه در شهرستان زندگی ميكرديم كار جذاب تلويزيون مركز به حساب ميومد. يادمه ١٥ قسمت بود و با دست مزدش برای شب عيد اون سال تونستم يه دست كت و شلوار بخرم با يه پيرهن و يه كفش .خدا روشكر كه اين عكس بعد از حدود ٢٤ سال به دستم رسيد و خاطرات اون روزها زنده شد ممنونم از خانم معصومی به خاطر فرستادن عكس برای من. نام خيلي از دوستان يادم نيست اما اينو ميدونم كه همه از بزرگان بودن و اساتيد اون زمان.»

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | وقتی مجری تلویزیون ۲۴ سال پیش بازیگری نوجوان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..