تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جمهور ساحل عاج به روحانی تبریک گفت

کد خبر: ۴۷۸۴۵۳

۳۷  بازدید

رئیس جمهور ساحل عاج با ارسال پیامی خطاب به حجت‌الاسلام روحانی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به وی و ملت ایران تبریک گفت.

خبرگزاری ایلنا: رئیس جمهور ساحل عاج با ارسال پیامی خطاب به حجت‌الاسلام روحانی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به وی و ملت ایران تبریک گفت.

در پیام «الحسن واتارا » آمده است:

«سالگرد انقلاب اسلامی ایران، فرصتی مناسب برای من فراهم کرد تا تبریکات صمیمانه و گرم خود را به جنابعالی ابراز کنم.

در این لحظه باشکوه، دولت و ملت ساحل عاج با من همراه شده تا برای جنابعالی سلامتی و سعادت و برای مردم ایران آرامش و پیشرفت مدوام را آرزو کنیم.

مایلم فرصت را مغتنم شمرده و بر آمادگی خود با تشریک مساعی جنابعالی برای تقویت روابط دوستی و همکاری که خوشبختانه دو کشور را به هم پیوند می‌دهد و همچنین برای سعادت مردم دو کشور، تاکید نمایم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جمهور ساحل عاج به روحانی تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..