تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تربتی نژاد:مسئولان دقت لازم را برای واردات روغن پالم به کشور انجام دهند/ دستگاه های نظارتی حاشیه های واردات پالم را رصد کنند

تربتی نژاد:مسئولان دقت لازم را برای واردات روغن پالم به کشور انجام دهند/ دستگاه های نظارتی حاشیه های واردات پالم را رصد کنند

رکنا اقتصادی: وی با تاکید بر اینکه باید اطمینان حاصل شود که کالای مورد نظر برای سلامت و بهداشت مردم و جامعه ضرر ندارد،‌گفت:به هیچ عنوان نمی توان در خصوص سلامت مردم اهمال کرد و یا به خاطر منافع عده ای آن را نادیده گرفت، مطمئنا نیز مسئولان با رعایت دقیق و همه جانبه و معیارهای لازم در خصوص واردات روغن پالم اقدام خواهند کرد واجازه سوء استفاده به هیچ کسی را نخواهند داد.

این نماینده مردم درمجلس با تاکید براینکه دستگاه های نظارتی و بازرسی در خصوص احتمال سوء استفاده برخی سودجویان برای فشار واردات روغن پالم باید دقت های لازم را داشته باشند،گفت: باید با هرگونه تخلف برخورد قاطعانه صورت بگیرد تا احیانا اگر این ماده برای سلامت جامعه مضرر است ، جلوی واردات آن را گرفته شود.

تربتی نژاد با بیان اینکه در برخی موارد علیرغم توصیه ها و ممنوعیت ها باز هم برخی از کانال های غیر رسمی این اجناس و محصولات غیر بهداشتی و مضر برای سلامت جامعه را وارد کشور می کنند، تصریح کرد: برای حمایت از تولید ملی و داخلی باید جلوی سودجویان گرفته شود و از طرفی محصولی که مورد تایید بهداشتی نیست نیز نباید وارد شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه یکسری افراد با استفاده از رانت ها و فرصت های به دست آمده به دنبال گرفتن مجوز واردات محصولات مختلف به کشور هستند و سلامت مردم و جامعه برای آنها ارزشی ندارد‌،افزود: سیستم های نظارتی و بهداشتی کشور باید مراقبت های لازم را در این خصوص انجام داده و جلوی هرگونه سوء استفاده باید گرفته شود.

عضوکمیسیون کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی مجلس تاکید کرد:باید جلوی اقداماتی که برای اقتصاد و سلامت جامعه و کشور زیان آور است و باعث بروز مشکلاتی می شود را بدون هیچ مماشاتی گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تربتی نژاد:مسئولان دقت لازم را برای واردات روغن پالم به کشور انجام دهند/ دستگاه های نظارتی حاشیه های واردات پالم را رصد کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..