تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست و تساوی حریفان عربستانی استقلال تهران و استقلال خوزستان

به گزارش آسمونی، تیم التعاون امشب (شنبه) با نتیجه 2 بر یک شکست خانگی برابر الاتحاد را پذیرا شد و با 21 امتیاز همچنان در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی لیگ فوتبال عربستان قرار گرفت.

139511232204276059983984 شکست و تساوی حریفان عربستانی استقلال تهران و استقلال خوزستان

تیم التعاون عربستان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال تهران، الاهلی امارات و لوکوموتیو ازبکستان قرار دارد. تیم‌های استقلال تهران و التعاون عربستان 9 اسفند ماه سال جاری در هفته دوم این رقابت‌ها با هم مواجه خواهند شد.

در دیگر دیدار امشب هفته هجدهم لیگ عربستان تیم الفتح حریف استقلال خوزستان در گروه B لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتفاق به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست یافت تا با 15 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. تیم‌های استقلال خوزستان و الفتح عربستان 2 اسفند ماه سال جاری در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست و تساوی حریفان عربستانی استقلال تهران و استقلال خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..