تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات برتر مسابقات قهرمانی اسکیت منطقه سه غرب کشور در اراک معرفی شدند

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات که به صورت یک روزه در سالن دوهزار و 500 نفره شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، 120 شرکت کننده از استان های مرکزی، کرمانشاه، ایلام و همدان در دو بخش دختران و پسران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در قسمت تیمی دختران تیم استان مرکزی الف و ب به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند و تیم همدان نیز سوم شد.
در قسمت تیمی پسران نیز تیم استان مرکزی ب و الف به ترتیب اول و دوم شدند و تیم کرمانشاه نیز در جایگاه سوم این دوره از مسابقات ایستاد.
در قسمت انفرادی این دوره از مسابقات در بخش پسران در رده سنی متولدینرسال ۸۳ ماده یکصد متر، مهدی سلیمانی از مرکزی، امیر حسین کتابی از کرمانشاه و پارسا حسن زاده از مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده سنی متولدین سال ۸۴ ماده یکصد متر نریمان خسروی زاده، امیر رضا خسروی زاده و محمد وحیدی مقام اول تا سوم این رده سنی را به خود اختصاص دادند.
در رده متولدین ۸۵ در ماده یکصد متر نیما بابایی و پوریا بهرامی از استان کرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند و علی رضا قلعه نویی از استان مرکزی بر سکوی سومی این رده سنی ایستاد.
دررده سنی متولدین ۸۹ در ماده یکصد متر، امیر علی حسینی و محمد قلعه هکی از کرمانشاه مقام اول و دوم را به دست آوردند و حسن وحیدی از استان مرکزی سوم شد.
در رده سنی متولدین ۸۸ ماده یکصد متر، مانی قربانعلی، مهبد دستوری زاده و ایلیا مطیعی و در رده متولدین ۸۷ ماده ۱۰۰متر، آرمان کرمی، نیمانیک ملکی و محمدامین بهزادی همگی از مرکزی اول تا سوم شدند.
در رده متولدین ۸۶ ماده یکصد متر، شایان حبیبی و محمدامین سلیمی از مرکزی اول و دوم شدند و پارسا اسدی از کرمانشاه سوم شد.
همچنین در رده سنی متولدین ۸۶ در ماده ۵۰ متر شایان حبیبی و محمد امین سلیمی از استان مرکزی به ترتیب مقام های اول تا دوم را به دست آوردند و پارسا مرادی از کرمانشاه نیز سوم شد.
در رده متولدین ۸۹ ماده ۵۰ متر امیرحسن حسینی و محمد قلعه هکی از کرمانشاه اول و دوم شدند و حسن وحیدی از استان مرکزی سوم شد.
در رده سنی متولدین ۸۸ ماده ۵۰ متر نیز مانی قربانعلی، مهبد دستوری زاده و ایلیا مطلبی از استان مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم این گروه سنی را به دست آوردند.
در رده سنی متولدین ۸۷ ماده ۵۰متر، محمد معین بهزاد، آرمان کرمی و نیما نیک ملکی همگی از استان مرکزی اول تا سوم شدند.
در رده سنی متولدین ۸۵ در ماده ۲۰۰متر، نیما بابایی و پوریا بهرامی از کرمانشاه اول و دوم شدند و علیرضا قلعه نویی از مرکزی سوم شد.
در بخش دختران این دوره از مسابقات نیز در رده متولدین ۸۶ ماده ۱۰۰متر، ندا احمد بیگی از استان مرکزی اول شد، مهسا ترکمان از همدان دوم و پونه حمزه لو مقام سوم این رده سنی را به دست آورد.
در رده سنی متولدین ۸۹ ماده ۱۰۰متر، آوا امیریان از کرمانشاه، هلیا فتح از همدان و یکتا علوی از استان مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.
در رده سنی متولدین ۸۷ ماده ۱۰۰متر، شایسته صفایی، مهراز عسگری و غزال بهرامی همگی از مرکزی اول تا سوم شدند و در رده سنی متولدین ۸۳ ماده ۲۰۰متر، زهرا فراهانی، فتانه خیرآبادی و ملیکا کامبخش همگی از مرکزی اول تا سوم شدند.
در رده سنی متولدین ۸۴ ماده ۲۰۰متر، سارا جدیدالاسلام از استان مرکزی مقام نخست این رده سنی را به دست آورد و بهاره واحدی از همدان و رایا احمدی از استان مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی متولدین ۸۵ در ماده ۲۰۰متر، هستی طاهری از همدان، زهرا صیدی و پانیز سجادی از مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده سنی متولدین ۸۸در ماده ۱۰۰متر طهورا کریمی و محدثه سلیمی از مرکزی و هانا حیدری از کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی متولدین ۸۷ ماده ۵۰متر، غزال بهرامی، شایسته صفایی و مهراز عسگری از استان مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم این رده سنی را به دست آوردند.
در رده سنی ۸۸ ماده ۵۹ متر، محدثه سلیمی از استان مرکزی مقام نخست این رده سنی را به دست آورد و هانا حیدری از کرمانشاه و آنوشا شریفی از استان مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی متولدین ۸۹ماده ۵۰ متر، هلن احمدلو و یکتا علوی از مرکزی و آوا امیریان از کرمانشاه اول تا سوم شدند.
در رده سنی متولدین ۸۶در ماده ۵۰متر، ندا احمدبیگی، پونه حمزه لو و ترانه صالحی همگی از مرکزی مقام اول تا سوم را به دست آوردند.
در رده سنی متولدین ۸۵ ماده ۱۰۰متر، هستی طاهری از همدان مقام نخست این رده سنی را به دست آورد، زهرا صیدی و پانیز سجادی از استان مرکزی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی متولدین ۸۴ در ماده ۱۰۰ متر، سارا جدید الاسلام، رایا احمدی و آیسا گوهری همگی از مرکزی اول تا سوم شدند و در رده سنی ۸۳ ماده ۱۰۰متر، زهرا فراهانی، نگین احمدبیگی و حنانه خیرآبادی همگی از مرکزی اول تا سوم شدند.
650 نفر به صورت سازمان یافته در رشته اسکیت در استان مرکزی فعالیت دارند.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات برتر مسابقات قهرمانی اسکیت منطقه سه غرب کشور در اراک معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..