تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله راکتی به منطقه سبز بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، یک منبع در پلیس عراق روز شنبه از اصابت چند موشک کاتیوشا به نزدیکی منطقه سبز در مرکز بغداد خبر داد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که ۲ راکت کاتیوشا شامگاه شنبه به نزدیکی منطقه سبز بغداد اصابت کرده و آژیرهای هشدار در داخل این منطقه به صدا درآمده است.

در همین راستا، ستاد جنگ رسانه وابسته به فرماندهی عملیات مشترک حمله راکتی به منطقه سبز بغداد با موشک های کاتیوشا را تایید کرده و اعلام کرد این راکت ها از دو منطقه البلدیات و خیابان فلسطین در شرق بغداد شلیک شده اند.

بر اساس این گزارش، چند موشک کاتیوشا از دو منطقه مذکور شلیک شده و به منطقه سبز و اطراف آن اصابت کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله راکتی به منطقه سبز بغداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..