تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی قصد ورود به بازار پردازنده های موبایل را دارد

شیائومی قصد ورود به بازار پردازنده های موبایل را دارد

این روزها شرکت کوالکام که در زمینه ساخت پردازنده های موبایل فعالیت می کند با پرونده های متعدد قضایی روبرو است و به همین علت، به نظر می رسد زمانی ایده آل برای شرکت های دیگر برای ورود به صنعت تولید تراشه های گوشی های هوشمند فرا رسیده باشد. به استناد گزارشی که روزنامه وال استریت ژورنال منتشر کرده، شرکت چینی شیائومی احتمالا سرگرم توسعه پردازنده شخصی خود برای یکی از گوشی های آتی خود است. شیائومی هنوز در این باره واکنشی نشان نداده است. با تک شات همراه باشید.


در صورتی که شرکت شیائومی واقعأ قصد داشته باشد پردازنده اختصاصی خود را بسازد، مزایای متعددی در انتظار این شرکت و مشتریانش خواهد بود. از همه مهم تر، کاهش قیمت محصولات این شرکت است. شیائومی به این ترتیب می تواند قیمت محصولاتش را از نرخ امروزی نیز پایین تر بیاورد.


تراشه های اختصاصی این امکان را به شیائومی می دهند تا ویژگی های خلاقانه ای را در محصولاتش ارائه کند که باعث تمایز آنها در بازار می شوند. شرکت هوآوی امروزه با استفاده از پردازنده های اختصاصی خود در گوشی Mate 9 توانسته قابلیت هایی مانند هوش مصنوعی را به این محصول خود اضافه کند. در واقع، گوشی Mate 9 به لطف بهره مندی از هوش مصنوعی قادر است با عادات شما در طول زمان آشنا شده و عملکرد خود را بهینه سازی کند.


شیائومی در این راه با چالش هایی نیز روبرو است. سامسونگ و هوآوی نیز این راه را طی کرده اند و مدت زیادی طول کشید تا بتوانند بهره وری و قدرت پردازنده های تولیدی خود را به اندازه کوالکام بالا ببرند. با توجه به کم تجربگی نسبی شیائومی در این زمینه، هنوز سخت است که بگوییم پردازنده های ساخت این شرکت قادر به رقابت با محصولات مشابه خواهند بود یا نه.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی قصد ورود به بازار پردازنده های موبایل را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..