تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فصل دوم انیمیشن سریالی Trollhunters از شبکه نت فلیکس پخش خواهد شد

فصل دوم انیمیشن سریالی Trollhunters از شبکه نت فلیکس پخش خواهد شد

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که فصل دوم انیمیشن سریالی «شکارچیان هیولا» (Trollhunters) به کارگردانی گیلرمو دل تورو ساخته خواهد شد. شبکه اینترنتی نت فلیکس اعلام کرده است که در انتهای سال جاری میلادی، یک فصل ۱۳ قسمتی دیگر از این مجموعه انیمیشن فانتزی به روی آنتن خواهد رفت. با تک‌شات و جزئیات این خبر همراه باشید.

 

دل تورو خاطر نشان کرد که بخش قابل توجهی از مراحل صداگذاری کاراکتر جیم لیک جونیور پیش از درگذشت آنتون یلچین فقید در ماه ژوئن سال میلادی گذشته انجام شده است. دل تورو اعلام کرد که فیلمنامه مصور فصل دوم سریال «شکارچیان هیولا» یک سال پیش آماده شده و یلچین مراحل صداگذاری کاراکتر خود را چند قسمت پیش از پایان فصل اول این سریال به اتمام رسانده است.

 

دل تورو در مصاحبه با هفته‌نامه Entertainment می‌گوید:

 

در حال حاضر آماده‌‎ایم که مراحل تولید فصل دوم انیمیشن «شکارچیان هیولا» را آغاز کنیم. البته با توجه به اتمام مراحل صداگذاری کاراکترِ جیم، با سرعت بیشتری می‌توانیم این روند را پیش ببریم. در یکی از سکانس‌های آخرین قسمت از فصل دوم این سریال، صدای آنتون را باید کمی تغییر دهیم. به هر حال، کاراکتر جیم همچنان در خط داستانی این سریال باقی خواهد ماند.

 

دل تورو در ادامه صحبت‌های خود می‌افزاید:

 

شانس با ما یار بوده که صداگذاری این کاراکتر قبلاً به اتمام رسیده است. ما از چند سال پیش، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تولید فصل دوم این سریال انجام دادیم و خوشبختانه مجبور نیستیم که هیچ تغییری را در آن بوجود آوریم.

 

کلسی گرمر، ران پرلمن و استیون یون نیز مسئولیت صداپیشگی سایر کاراکترهای انیمیشن سریالی «شکارچیان هیولا» را برعهده دارند. ناگفته نماند که این مجموعه با اقتباس از رمانی به قلم گیلرمو دل تورو ساخته شده است. سریال «شکارچیان هیولا» حاصل همکاری مشترک شبکه نت فلیکس با استودیوی دریم‌ورکس انیمیشن می‌باشد.

Trollhunters Photo
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فصل دوم انیمیشن سریالی Trollhunters از شبکه نت فلیکس پخش خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..