تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز خرسندی وزیر ورزش از مرخص شدن «ابوالفضل آرمیده»

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر در یادداشتی در کانال خود در شبکه اجتماعی تلگرام نوشت: خبر مرخص شدن ابوالفضل آرمیده، کشتی گیر آینده دار و ملی پوش نوجوانان کشورمان که به مدت طولانی در بیمارستان بستری بود، باعث مسرت فراوانی شد.
وی در ادامه این یادداشت تصریح کرد: از ابتدای مسئولیتم در وزارت ورزش و جوانان پیگیر و جویای حال این ورزشکار عزیز بودم؛ توجه به سلامتی و روند درمانی مناسب برای ورزشکاران عزیز در تمامی رشته ها، خصوصا هنگام ابتلا به بیماری از جمله اقداماتی است که بایستی مسئولان ورزشی دنبال کنند.
وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد که روزی ابوالفضل عزیز و سایر ورزشکاران نوجوان و نونهال کشور را ایستاده بر سکوی قهرمانی مسابقات جهانی ببیند تا پرچم سرافراز جمهوری اسلامی ایران همواره بر فراز قله های ورزشی جهان باشد.
ابوالفضل آرمیده دارنده مدال برنز رقابت های کشتی آزاد نوجوانان آسیا در سال 2016، به دلیل بیماری از چند ماه پیش تاکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران، بستری شده بود.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**9129**1379
تنظیم کننده: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز خرسندی وزیر ورزش از مرخص شدن «ابوالفضل آرمیده»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..