تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج حادثه رانندگی و 12 زخمی در شاهرود و میامی

ناصر سلمان پور شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: نخستین حادثه رانندگی ساعت 9:42 دقیقه در گردنه خوش ییلاق درحدفاصل استان های سمنان و گلستان روی داد .
وی در تشریج این حادثه گفت: در جریان این حادثه یک دستگاه تریلی با یک دستگاه خاور ، نرسیده به راهدارخانه خوش ییلاق برخورد کردند.
سلمان پور گفت: دراین حادثه سه نفر زخمی شدند که با بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.
وی اضافه کرد: ساعت 13:42 دقیقه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 ، پنج کیلومتر بعد از عباس آباد به سمت سبزوار در جاده سراسری تهران - مشهد چهار نفر مجروح شدند .
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت:مجروحان این حادثه رانندگی نیز پس از انجام معاینه و اقدام اولیه برای ادامه مداوا با بالگرد اورژانس هوایی 115 شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام گردیدند.
وی ادامه اداد: ساعت 14:40 دقیقه واژگونی یک دستگاه خودروی ریو، پنج کیلومتر بعد از میاندشت به سمت میامی دو مصدوم برجا گذاشت که سرپایی مداوا شدند.
سلمان پور افزود:ساعت 18 و 41 دقیقه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 206 در جاده بسطام بالاتر از دالاهو یک نفر مجروح داشت که برای ادامه مداوا با آمبولانس 115 به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.
معاون اورژانس 115 شاهرود ادامه داد: در 2 حادثه ترافیکی درون شهری شاهرود هم دو نفر مجروح شدند که با آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.
7358/ 6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج حادثه رانندگی و 12 زخمی در شاهرود و میامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..