تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی اندروید نوقا ۱۱ فوریه در ایالات متحده برای Honor 8 منتشر می شود

در حالی که پیش از این به انتشار بروزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا برای تلفن‌هوشمند Honor 8 هوآوی اشاره شده بود، حال به تازگی تایید شد که بروزرسانی در ۱۱ فوریه برای این محصول منتشر می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این تایید از طریق صفحه رسمی توییتر Honor USA اعلام شد که ۱۱ فوریه را برای انتشار تعیین کرده است. انتظار می‌رود که ابتدا در دسترس برخی کاربران قرار گیرد و به مرور برای دیگر صاحبان آنر ۸ منتشر شود.

اگر از تلفن‌هوشمند آنر ۸ هوآوی بهره می‌برید و در ۱۱ فوریه بروزرسان را دریافت نکردید، بهتر است به شکل دستی بروزرسان را با مراجعه به بخش بروزرسانی دریافت کنید. شایان ذکربوده که هوآوی در MWC 2017 از پرچم‌دار خود رونمایی می کند.

gsmarena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی اندروید نوقا ۱۱ فوریه در ایالات متحده برای Honor 8 منتشر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..