تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر این نکات را رعایت نکنید قطعاً دچار طلاق عاطفی می‌شوید

زندگی زناشویی می‌تواند موجبات پیشرفت و سعادت افراد را فراهم کند. اما همین رابطه زمانی که با سردی یا اصطلاحاً طلاق عاطفی همراه شود، ممکن است باعث افسردگی و ناامیدی نسبت به زندگی شود. از این رو، شناخت راهکارهایی برای جلوگیری از سردی عاطفی از اهمیت زیادی برخوردار است.

تنها با انجام چند کار ساده می توانید حرارت و گرمی را مانند روزهای اول آشنایی و ازدواج به زندگی خود و همسرتان بازگردانید و به این ترتیب مانع از بروز اتفاقات ناخوشایندی چون جدایی، اختلاف و حتی طلاق شوید.

با خودتان رو راست باشید

جلوی آینه بایستید و به خودتان نگاه کنید، آیا از ظاهر خودتان راضی هستید، آیا دچار اضافه وزن هستید، آرایش موهایتان چگونه است.

کارشناسان بویژه به خانم ها توصیه می کنند همیشه توجه ویژه ای به ظاهر خود داشته باشند.

تناسب اندام و داشتن رژیم غذایی سالم در هر سن و سالی می تواند باعث داشتن سلامت و زیبایی ظاهری شود.

گاهی اوقات تغییراتی هر چند کوچک در ظاهر می تواند تاثیر بسیار مثبت در روابط خانوادگی بگذارد و باعث افزایش عشق و علاقه همسر شود.

داشتن آراستگی ظاهری، تغییر مدل و رنگ موها، پوشیدن لباس با رنگ و طرحی متناسب با علاقه همسر، استفاده از زیورآلات و ادکلن های خوشبو همگی اثری مثبت در همسر می گذارد و باعث علاقه مندی و امیدواری او به زندگی می شود.

خوش‌آمد گویی و استقبال از همسر شرط خوشبختی در زندگی

هنگامی که مهمانی عزیز به خانه شما وارد می شود، بلافاصله درباره مشکلات با او صحبت نمی کنید، لیست خرید به او نمی دهید و درباره تکالیف درسی فرزندان با او صحبت نمی کنید، بلکه به او خوش آمد می گویید و خبرهای خوب را به او می دهید، با چای و شیرینی از او پذیرایی می کنید.

درباره همسر نیز همین سیاست را باید در پیش بگیرید. با روی باز و گشاده از او هنگامی که به خانه می آید استقبال کنید.

همین کار ساده باعث می شود تا مشکلات و دغدغه های فکری و کاری در او برطرف شود  وبا خوشحالی با شما و فرزندان برخورد کند. بهترین لباس ها را بپوشید و حداقل نیم ساعت الی یکساعت پس از اینکه خستگی او برطرف شد درباره مشکلات خانه و موارد مختلف با او همفکری و مشورت کنید.

اشتباهات خود را بپذیرید و آنها را قایم نکنید

هر فردی در زندگی مرتکب اشتباه می شود و این متخص زن با مرد نیست، اشتباهات درجات متفاوت دارند و می توانند از خفیف تا بسیار شدید باشند، بهترین راهکار برای حفظ زندگی خانوادگی رو راستی با همسر و گفتن واقعیت و طلب بخشش است، کتمان حقیقت یا از سربازکردن اشتباه تنها می تواند شرایط را پیچیده تر کند. اگر مشکل یا اتفاقی در خانواده ایجاد شده با همفکری بزرگترهای فامیل و یا کمک مشاور آن را باهمسرخود درمیان بگذارید و یک راه حل برای رفع آن پیدا کنید تا زندگی خانوادگی شما پابرجا بماند.

هر روز به چشمان هم نگاه کنید

گذاشتن وقت برای بودن باهمسرتان یکی از اصلی ترین کارها برای بقای زندگی مشترک و احساس تازگی و طراوت در آن است.

زن و وشوهرهایی که برای همدیگر وقتی نمی گذارند و با بهانه های مختلف مثل کار، رسیدگی به خانه و فرزندان از هم غافل می شوند به تدریج با مشکلات مختلفی مواجه می شوند.

ارتباط چشمی حتی هنگام صرف غذا سرمیز ناهارخوری می تواند نشانه عشق و علاقه زوجین به هم باشد، عشق و علاقه به همسرتان را با نگاه کردن به چشمان و لبخند زدن به او نشان دهید و مطمئن باشید که زندگی خانوادگی شما را هیچ توفانی تهدید نمی کند.

نظر او را بخواهید تا  اعتماد به نفس را در او پرورش دهید

برای آنکه به همسرتان نشان دهید که وجود او برای شما، خانواده، فرزندان و تصمیم گیری های مهم خانوادگی مفید و  موثر است از او هم نظربخواهید. اجازه بدهید تا درباره مسائل مختلف اظهار نظر کند تا به این ترتیب احساس بااهمیت بودن داشته باشد و با انگیزه بالاتری برای خوشبختی شما، خود و فرزندان تلاش کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر این نکات را رعایت نکنید قطعاً دچار طلاق عاطفی می‌شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..