تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیر اوپکی‎ها ٤٠ درصد به توافق کاهش تولید پایبند بودند

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دو منبع اوپکی با استناد به برآوردهای آژانس بین المللی انرژی اعلام کردند ١١ کشور غیر عضو اوپک که به توافق جهانی کاهش عرضه نفت پیوسته بودند در ماه ژانویه سال جاری میلادی ٤٠ درصد به تعهد خود پابیند بوده اند.

این در حالی است که کشورهای عضو اوپک، در دوره یاد شده ٩٢ درصد به تعهد خود پایبند بوده اند.

یکی از دلایل پایبندی اندک کشورهای غیر عضو اوپک به توافق کاهش تولید این است که این کشورها قرار است به طور مرحله ای این توافق را اجرا کنند.

روسیه اعلام کرده است که سهم خود از کاهش تولید نفت را به تدریج محقق می کند و در حالی که طبق توافق یاد شده باید روزانه ٣٠٠ هزار بشکه از تولید خود بکاهد، رقم کاهش تولید آن در ماه ژانویه تنها ١٠٠ هزار بشکه بود.

قرار است کمیته فنی کشورهای عضو و غیر اوپک در هفته آینده در وین اتریش برگزار شود و میزان پایبندی به توافق کاهش تولید را ارزیابی کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیر اوپکی‎ها ٤٠ درصد به توافق کاهش تولید پایبند بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..