تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه بارشی جدیدی در راه است/غرب، مرکز، جنوب، شمال و شرق کشور بارانی و برفی می‌شود

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره وضعیت جوی سه روز  آینده کشور اظهار کرد: امروز شنبه تا اواخر وقت بارش باران و برف در سواحل خزر، البرز مرکزی، البرز غربی، شمال‌شرق و ارتفاعات البرز شرقی رخ می‌دهد.

وی از ورود سامانه بارشی جدید در طی ساعت‌های آتی خبر داد و افزود: از عصر یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید بخشهای مختلف کشور تحت تاثیر بارشهای باران و برف قرار می‌گیرد؛ این سامانه بارشی ابتدا جنوب غرب و سپس غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، استانهای مرکزی کشور و مناطق جنوبی  را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این سامانه بارشی موجب بارشهای باران، برف، رگبار و رعدوبرق و ورزش باد در مناطق ذکر شده خواهد شد.

وظیفه افزود: این سامانه بارشی در روز دوشنبه نیز علاوه بر مناطق فوق، در شرق و شمال‌شرق کشور نیز فعال خواهد بود و موجب بروز بارشهای باران و برف خواهد شد.

وی در زمینه  وضعیت جوی شهر تهران طی 24 ساعت آینده اظهار کرد: در طی ساعتهای آتی و  اواخر وقت امروز بارشهای باران به صورت پراکنده تهران در برخی مناطق تهران به‌وقو ع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و  هشدار سازمان هواشناسی کشور  ادامه داد: فردا صبح نیز آسمان تهران نیمه ابری خواهد بود و رفته رفته شاهد بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود که این وضعیت از عصر روز یکشنبه شدت بیشتری می‌گیرد.

وظیفه،  اردبیل با هفت درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 24 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای امروز تهران به هفت درجه بالای صفر رسیده که فردا شاهد دو درجه افزایش خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه بارشی جدیدی در راه است/غرب، مرکز، جنوب، شمال و شرق کشور بارانی و برفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..